Blender: Εισαγωγή στη μοντελοποίηση και το animation

Workshop για αρχαρίους στο Blender από τους:
Γιώργο Ευθυμίου και Δημήτρης Βαντη

Αποτελείται από τρία σκέλη:
♦ Εισαγωγή & ιστορία του Blender
♦ Modeling και Textures
♦ Motion tracking

11:00 13/5/2017 στην αίθουσα 101 του Τμήματος Πληροφορικής Α.Τ.Ε.Ι.Θ.

Θα χρειαστείτε:
Λάπτοπ
Όποιος μπορεί φέρνει και ένα πολύμπριζο, θα μας χρειαστούν!

Φωτοτυπίες με shortcuts για τον καθένα!
Θα υπάρξουν και αρχεία Checkpoints για το/τα project,
καθώς και teaser για το επόμενο 😉 […]

IEEE SB ATEITHE – Διάλεξη της Ελισάβετ Γρηγορίου

 

Μετά από πρόσκληση του IEEE Student Branch ΑΤΕΙΤΗΕ, την Τρίτη 2 Μαΐου 2017 και ώρα 13:00 (αίθουσα 102) η κυρία Ελισάβετ Γρηγορίου (πτυχιούχος του Τμήματος μας και μέλος του Ερευνητικού Εργαστηρίου ΣΥΑΔ) θα πραγματοποιήσει ομιλία με τίτλο “Quality of Experience and Software Defined Networking for Future Smart Networks”.

Επιπλέον, η κυρία Γρηγορίου θα αναφέρει λεπτομέρειες για τις δυνατότητες πραγματοποίησης μεταπτυχιακών σπουδών […]

Ομιλία : “Code Testing From The Trenches”

Μετά από πρόσκληση του IEEE Student Branch ΑΤΕΙΤΗΕ, την Τετάρτη 5 Απριλίου 2017 και ώρα 12:00 (Αμφιθέατρο Τμήματος Πληροφορικής) ο κ. Πάτροκλος Παπαπέτρου, θα πραγματοποιήσει ομιλία με θέμα “Code Testing From The Trenches”.
Abstract:
Τι είναι οι δοκιμές κώδικα (code testing);
Γιατί είναι απαραίτητες:
Ποια τα οφέλη και ποια προβλήματα παρουσιάζονται αν δεν υπάρχουν σε ένα σύστημα λογισμικού;
Επίπεδα των δοκιμών κώδικα, και τι προσφέρει […]

3D printing Workshop

 

EEE SB ATEITHE – Workshop για 3D printing (Σάββατο 18/3)

Μετά από πρόσκληση του IEEE Student Branch ΑΤΕΙΤΗΕ, το Σάββατο 18 Μαρτίου 2017 και ώρα 12:00 ο κ. Ηρακλής Καστρινάκης, θα πραγματοποιήσει Workshop με θέμα “3D printing”. Οι θέσεις είναι περιορισμένες (συνολικά 10) και η εκδήλωση είναι μόνο για τα μέλη του IEEE Student Branch ATEITHE.

Δηλώσεις συμμετοχής (FCFS): https://goo.gl/forms/Xd6ei0PKu3meE5d82
—–
Περίληψη:
Ας μιλήσουμε λοιπόν […]

Freelance && Remote

Μετά από πρόσκληση του IEEE Student Branch ΑΤΕΙΤΗΕ, αύριο Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017 και ώρα 12:00 (Αμφιθέατρο Τμήματος Πληροφορικής) ο κ. Θανάσης Πολυχρονάκης, θα πραγματοποιήσει ομιλία με θέμα “Freelancing && Remote!”.

Θα ακολουθήσει ανοικτή συζήτηση και το ακροατήριο θα έχει την ευκαιρία για ερωτήσεις. Θα είναι χαρά μας να παραβρεθείτε.

—–
Σύντομη περίληψη:

Κάπου είχα διαβάσει: “Να μην κάνεις ότι γουστάρεις, αλλά να γουστάρεις […]

IEEE SB ATEITHE – Διάλεξη του El Cocinero

Μετά από πρόσκληση του IEEE Student Branch ΑΤΕΙΤΗΕ, την Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 14:00 (αίθουσα 109) ο κ. Σταύρος Αθανασάκης ή αλλιώς El Cocinero, θα πραγματοποιήσει ομιλία με θέμα “Χρώμα!”.

Θα ακολουθήσει ανοικτή συζήτηση και το ακροατήριο θα έχει την ευκαιρία για ερωτήσεις. Θα είναι χαρά μας να παραβρεθείτε.
—–
Σύντομη περίληψη:
– RGB, sRGB και Adobe RGB: Τι είναι? Ποιες οι […]

Ομιλία : “The Road to pixels”

Το IEEE ΑΤΕΙΤΗ Student Branch σας προσκαλεί, την Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2016 και ώρα 12:00 (αίθουσα 101) στην ομιλία με τίτλο “The Road to pixels”.

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε πριν πιάσουμε το ποντίκι και βυθιστούμε σε τεχνικές όπως το modeling και το sculpting. Σχεδιασμός χαρακτήρων, stick figure και πολλά άλλα. Εργαλεία που μας βοηθούν να κατανοήσουμε τη φιλοσοφία της δημιουργίας […]

An Erasmus story & Agile Project Management with Scrum

Ο Στέφανος Τράγαλος, απόφοιτος του Τμήματος Μηχανικών Πληροφορικής του ΑΤΕΙΘ, θα πραγματοποιήσει ομιλία με θέμα “An Erasmus story & Agile Project Management with Scrum“.

Δευτέρα 12/12/2016

—————-
Λίγα λόγια για τον ομιλητή :
Stefanos Tragalos is Head of Department and Project Manager at SP Consulting GmbH, an enterprise operating in the field of Business Intelligence based in Ludwigshafen, Germany. He graduated in 2012 from […]

Workshop : “Εισαγωγή στο Game Development με χρήση Unity3D”

 

Το IEEE ΑΤΕΙΤΗ Student Branch σας προσκαλεί, το Σάββατο 19 Μαρτίου 2016 και ώρα 11:00 (αίθουσα 101) στο workshop με τίτλο “Εισαγωγή στο Game Development με χρήση Unity3D”.
Θα είναι χαρά μας να παραβρεθείτε.

Abstract
Εισαγωγή στο game development με χρήση τής Unity3d, και δημιουργία ενός απλού 2d-platformer παιχνιδιού.
Πιο συγκεκριμένα θα ασχοληθούμε με:
2d physics (rigidbodies, colliders, gravity, κ.ά.)
Sprites και animations.
Διαχείριση input του χρήστη […]

Workshop : “Συνεργασία και συνεισφορά μέσω του Git και Github”

 

Το IEEE ΑΤΕΙΤΗ Student Branch σας προσκαλεί, το Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2015 και ώρα 11:00 (αίθουσα 101) στο workshop με τίτλο “Συνεργασία και συνεισφορά μέσω του Git και Github”.
Θα είναι χαρά μας να παραβρεθείτε.

Abstract
Στόχος αυτού του workshop είναι η εξοικείωση με τα εργαλεία και τις πρακτικές που χρησιμοποιούνται σήμερα για τη συνεργατική συγγραφή κώδικα. Συγκεκριμμένα, αρχικά θα γίνει μια […]